avagy a magyar nép nagy fehér gyermeke menni művelődni Kína

Mr Attila menni China

Mr Attila menni China

A latté bosszúja?

2017. március 31. - mrattilamennichina

Hetek óta álmodok hülyeségeket (talán említettem is), de eddig a témakör nagyjából hasonló volt az álmokban. Most kicsit változott. A bloggal álmodtam. Egy nagyon hosszú bejegyzést akartam írni, de végül csak 3 sor lett belőle és sehogysem értettem, hogy ez miként történhetett. Sajnos arra nem emlékszem, hogy mit akartam írni, így kipróbálni sem tudom, hogy a való életben milyen hosszú poszt lenne. :-)

img_20170330_190410.jpg

Tegnap munka után beültünk a plázában a Starbucks-ba. Lehet, hogy jobban jártam volna, ha kínaiul mondom a pultos csajszinak a rendelésem (抹茶拿铁), mert angolul nem jött át neki, hogy zöld tea lattét kérek, így sima lattét kaptam kávéból. Még a szívószál is megállt benne. Pedig ő kérdezte nagy bártan angolul, hogy mit szeretnék inni! Naná, hogy éjjel egykor még cseteltünk... :-D Aztán reggel fél 6 körül már nézelődtem. Segítségemre volt egy fura fütyülő-sípoló hang, ami pár percenként belezengett az udvaron az éterbe.

Aztán amíg Tamást vártam a lépcsőház előtt hallottam a nénit, ahogy szokás szerint paskolja az egyik pálma törzsét. Hatékony, mert váll magasságban kb. 5 centivel kisebb az átmérője, mint a gyökere közelében és mint 3 méter magasan... :-D Bár ki tudja, lehet arra játszik, hogy kidöntse a fát - akkor viszont a fejsze hatékonyabb lenne. :-D

Kicsit szürreális hangulata volt a reggelnek. Elfáradtam míg az elsőről lelépcsőztem a földszintig. Azt hittem a latte bosszúja, de nem. Az időjárás app enyhe esőt jelez, de esőnek nyoma sincs, csupán a 100% páratartalom boldogít minket (csoda, hogy elfáradtam?), emiatt aztán kicsit szürke is az alapszín.

screenshot_2017-03-31-08-18-12_com_miui_weather2.jpg

Tovább növelte a szürrealitás érzését, hogy 8 perccel a felvételi idő előtt Leon lemondta az utat, amire Alex rákontrázott (Jasper meg eleve nem utazik a héten), így miután a kocsi felvett minket egyenesen ráfordult a Hongqi-ba vezető útra. Ez az idő előttiség azt is jelentette, hogy kevesebb volt a forgalom, normális ütemben lehetett jönni, így a szokásos 8:40-43 helyett 8:32-kor már a cég udvarán voltunk. Ha nem reggeliztem volna, akkor még a kantinba is be tudtam volna menni reggelit enni - majd máskor (ha lesz még ilyen).

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mr-attila-menni-china.blog.hu/api/trackback/id/tr5412389659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása