avagy a magyar nép nagy fehér gyermeke menni művelődni Kína

Mr Attila menni China

Mr Attila menni China

Hideg? Hideg!

2017. április 21. - mrattilamennichina

Tudom, hogy már nem bírjátok elviselni a helyzetet, ezért Húsvétkor úgy berúgott az ország, hogy mire kijózanodtatok újra havazott, a rádiók meg karácsonyi zenéket kezdtek játszani... :-D

Mi itt (ki sem merem mondani) jelenleg 28 fokban csücsülünk. 85%-os páratartalom mellett. A gőzkabin ehhez képest hűtőház... Néha napján jön egy kis eső, akkor érezzük, hogy lehet 24 fok is - utána meg 99% páratartalom. Nem baj. :-)

Új hobbit találtam - Frodót és Samut még keresem, hogy megmondják a nevét. :-D :-D Nem, nem ittam, nem az a fájó poénok okozója. :-) Csak jó kedvem van. Talán az idő teszi. :-P Szóval új hobbi: végig enni a jégkrém készletet! Amikor szeptemberben megérkeztem, akkor az egyik kolleginával fagyiztunk egyet a városban, de egy gombóc valami extra drága volt és nem is volt finom. Nem rég viszont láttam, hogy ebéd után az európai főnökök is elballagnak a kisbolthoz és jégkrémet vesznek. Ezt égi jelnek vettem így a kollégáktól megérdeklődtem az árát. 3 RMB (120 Ft). Nem sok. Gyorsan vettem egy halacska alakú, kb. vanília ízű, csokival bevont darabot. Tamás kérdése az volt, hogy legalább hal ízű-e? Hát nem. Ellenben a csoki elég porcukros érzetet keltett evés közben.

img_20170411_130017.jpgNem hal ízű a jégkrém!

A következő vásárlás egy pink-barna csomagolású jégkérm volt, ízre talán málna. Aztán találtam láb formájú példányt is. Nem volt lábszaga. :-D Ízre a halacskáshoz hasonlított, de a csokin nem mogyoró vagy mandula darabok voltak, hanem pirított napraforgó.

img_20170417_130302.jpg

wx_camera_1492491273156.jpgLábszag nélkül - viszont pirított naprafogóval

Ma a vörös babos tejes jégkrémet gondoltam megkóstolni. És hallod, benne van a bab! Jó puhára főzve (vagy bármi módon elkészítve) és nem is spórolósan. Belenéztem még a hűtőbe: dinnyés, borsós, kukoricás is van! Nagyon komoly! Szóval a feladat adott: végig kóstolni a hűtő teljes kínálatát - van vagy 20 fajta jégkrém. :-P

img_20170421_125905.jpg

img_20170421_130130.jpgJól látod, igen, az ott a vörös bab!

img_20170420_125547.jpgKósolásra várva: dinnye, borsó, kukorica ízekben!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mr-attila-menni-china.blog.hu/api/trackback/id/tr3612442295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása