avagy a magyar nép nagy fehér gyermeke menni művelődni Kína

Mr Attila menni China

Mr Attila menni China

A hal kétszer

2016. szeptember 23. - mrattilamennichina

Eredetileg az előző posztot akartam frissíteni, de annyira jól sikerült, hogy inkább külön is írtam róla. Annyira megtetszett a hal, és annyira éreztem, hogy lehet még rajta javítani, hogy ismét nekiestem. Most ugyanabból a halból csak 2 kisebb darabot sikerült venni, de semmi baj. :-) Most nem tettem bele vöröshagymát, csak a végén pároltam meg, ellenben kicsit több bors, fokhagyma és chilli került bele. Első osztályú lett.

img_20160922_205452_hdr.jpg


A díszitésnek használt zöldségzöldjét viszont felejtsük el. Közel sem az otthon megszokott íz... Max díszitésre fogom használni, de azt is csak módjával...

A bejegyzés trackback címe:

https://mr-attila-menni-china.blog.hu/api/trackback/id/tr2511737155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása