avagy a magyar nép nagy fehér gyermeke menni művelődni Kína

Mr Attila menni China

Mr Attila menni China

Angol szöveggel bármit eladsz...

2017. július 09. - mrattilamennichina

Nem rég láttam egy fotógyűjteményt, hogy Kínában milyen angol szöveggel árulnak és képesek megvenni és viselni ruhákat az emberek... Volt néhány szimplán vicces kép, de volt olyan is, ami a viselőjének szexuális szokásairól adott (vélhetően nem valós) képet. A cikk szerzője meg is jegyezte, hogy Kínában angol felirattal bármit könnyen el lehet adni. :-)

Egyik nap a szokásostól eltérő üzletbe mentem be vásárolni és észre vettem, hogy evőpálcikákból nagyobb választék van, mint az eddigi helyeken. Távolról szépen is néztek ki, így gyorsan közelebb mentem, mert terveztem, hogy néhány különlegesebb darabot majd viszek haza magammal emlékbe. Találtam is 2 félét, amit megvettem. Viszont az elsőnek (távolról) kiszemelt példányt ott kellett hagynom, mivel csak távolról volt autentikus kinézete, közelebbről megnézve kitört belőlem a nevetés:

img_20170610_140849.jpg

A grafikus elkészítette a mintafájl, de nem tudta, hogy a megrendelő milyen szöveget szeretne rányomtatni, így aztán a "Minta szöveg helye" feliratot illesztette be a képfájlba (természetesen angolul, mert ő nagyon menő grafikus) - amit aztán a megrendelő nem értett, azt hitte ez a kész dizájn és kiadta az utasítást X darab pálcika legyártására... :-D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mr-attila-menni-china.blog.hu/api/trackback/id/tr1712644299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása