avagy a magyar nép nagy fehér gyermeke menni művelődni Kína

Mr Attila menni China

Mr Attila menni China

Cream Soda

2016. szeptember 30. - mrattilamennichina

Még otthon mondták a Kínát megjárt kollégák, hogy ebéd után vegyek valami szénsavasat az emésztés elősegítésére. Itt cégen belül sem drága, 3 RMB (135 Ft) egy fél literes üdítő, de a szupermarketben 0,3-0,6 RMB-t lehet még spórolni, ezért egy ideje elkezdtem inkább ott vásárolni. Tegnap megakadt a szemem az akciós Schweppes Cream Soda nevezetű, sárgás-zöldes színű italon. Ha már akciós és még nem ittam, akkor ezt is meg kell kóstolni! felkiáltással tettem is egyet a kosárba.

img_20160929_132147_hdr.jpg

A Cream Soda szóösszetétellel még nem találkoztam, így kíváncsian vártam az ízhatást - ha megnéztem volna a szótárban, akkor tudtam volna, hogy vanília fog visszaköszönni: igen, egy széndioxiddal fenyomott, jól felolvadt vaníliafagyit érzem a számban. (Igen, az első olyan bejegyzés, ami az események történésével egy időben íródik és kerül posztolásra.) Vagyis, jobban belegondolva és tovább ízlelgetve inkább az otthon hosszúkás műanyag pohárban kapható, tejszínhabos tetejű vanília pudding íze ez. Ezt inni? Fura, na...

A bejegyzés trackback címe:

https://mr-attila-menni-china.blog.hu/api/trackback/id/tr1111751009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása