avagy a magyar nép nagy fehér gyermeke menni művelődni Kína

Mr Attila menni China

Mr Attila menni China

Postaláda kulcs

2016. október 01. - mrattilamennichina

Majd elfelejtettem! Hétfőn megkaptam a postaláda kulcsot. Lulu hozta, hogy majd szedjem ki a számlákat és hozzam be a cégbe. Oké, de hol a postaláda, én nem láttam sehol? Ő nem tudja... Ok, írtam Marc-nak (elvégre ő szerezte a lakást), hogy kérdezze meg a bérbeadót:

"A: Helló Marc, tudsz-e segíteni, hol találom a lakásomhoz tartozó postaládát? Most kaptam meg a kulcsot, de nem tudom hol keressem.
M: B1
M: -1
M: Válaszd a liftben a B1-t. {WTF? Most döntsd el, hogy B1 vagy -1!}
M: Ott kell lennie.
A: B1 vagy -1
M: Úgy gondolom, hogy a B1 és a -1 ugyanaz.
M: Elfelejtettem, hogy hívják a liftben a szintet: B1 vagy -1
M: A parkoló szintjét.
A: Oké, még fogom találni.
M: De ha nem találod, akkor szólj és ma vagy holnap munka után segítek megkeresni.
A: Te is itt laksz Huafa Shang Du-ban? {Huafa Shang Du = Huafa Új Város}
M: Nem, én az edzőterem közelében lakom (mögötte), de gyakran megyek Shang Du-ba."

Na, itt kezdett gyanús lenni a dolog... Egy edzőtermet tudok a közelben, azt, ahol reggelente felvesz a kocsi, de az csak 3 perc tőlem. Megkérdeztem hát, mégis milyen messze lakik? Kb. 7 perc gyalog... Bakker, itt minden kis blokknak külön neve van?! Olyan, mintha otthon minden 4 háztömbnek külön nevet adtak volna. Pl. Józsefváros-belső, Józsefváros-külső, Józsefváros-óváros, Józsefváros-középfölde, Józsefváros-mordor, Józsefváros-roxfort... :-D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mr-attila-menni-china.blog.hu/api/trackback/id/tr9611753547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása