avagy a magyar nép nagy fehér gyermeke menni művelődni Kína

Mr Attila menni China

Mr Attila menni China

50

2016. október 12. - mrattilamennichina

Hát elérkezett ez is. 50. Nem, nem az itt töltött napok száma. Csak 45 napja indultam el otthonról. Ez az 50. poszt a blogban.
Induláskor megígértem, hogy majd blogot fogok írni, hogy mindenki értesülhessen a törénésekről és ne legyek meglőve, hogy kinek mit meséltem már és mi vár még elmesélésre. Persze emiatt aztán a kommunikáció is szegényessé lett az otthoniakkal - veletek, de facebook híján és össze-vissza működő Viber mellett így a legbiztosabb a tájékoztatás. A blog bejelentésekor azt is mondtam, hogy soha életemben nem írtam sem naplót, sem blogot, de igyekszem azért 2 naponta hírt adni magamról. Egy gyors számolás után látható, hogy a tervet 1,1 poszt/nap teljesítéssel túl is szárnyaltam. Na igen, volt olyan nap, hogy 2x is, de jutott olyan is, hogy 3 napig nem jelentkeztem.
A blog statisztikáját nézegetve úgy tűnik van 10, napi rendszerességgel, valamint kb. ugyanennyi 2-3 naponta visszatérő olvasóm - illetve a blogot rendszertelenül olvasó ismerősök és ismeretlenek. A rekorder látogató szám: 129 volt egy nap alatt, a rekorder lapletöltés: 437 egy másik napon. Más blogokhoz képest ez lehet, hogy kevés, de jól esik, hogy ennyien érdeklődtök: köszönöm! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://mr-attila-menni-china.blog.hu/api/trackback/id/tr2211789999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása