avagy a magyar nép nagy fehér gyermeke menni művelődni Kína

Mr Attila menni China

Mr Attila menni China

T-25

2017. augusztus 07. - mrattilamennichina

Lehet vágni a centit. Megérkezett a repülőjegy, szeptember 1-én este repülők haza... Igen, letelik a kiküldetés. :-(

Egyrészt örülök, mert van pár dolog, ami már hiányzik Európából, amit jó lenne újra látni, újra átélni, újra érezni. Másrészt szomorú vagyok, mert itt legalább nyugis az élet: nem ömlik a nyakadba a politika józan észt nélkülöző ideológiai hülyesége, amit nem lehet kikerülni (oké, biztos itt is megy, de nem olyan húsba hatolóan - és különben is: nem értem a nyelvet :-D ).

Másrészt van még bőven, amit meg lehetne nézni, akár Kínában, akár a környező országokban. Kijövetelemkor terveztem, hogy majd megyek Thaiföldre, Malajziába, Tajvanra, Vietnámba, stb., megnézem a Nagy Falat, az Agyaghadsereget, stb. Aztán rájöttem, hogy bár sokkal közelebb vagyok, mint Magyarországon, így a repjegy is olcsóbb, de néhány helyre az eljutás csak átszállással lehetséges és a hétvége sem feltétlenül elegendő a megtekintésükre (a szabimat pedig leginkább a hazautakra használtam fel) - így aztán csak lassú ütemben lehet eljutni mindenhova. Pláne úgy, hogy sokszor a kollégák is szerveztek valami activity-t a hétvége valamelyik napjára... Egy nagy kirándulás azért még tervben (kivitelezés alatt) van, illetve egy másikról hamarosan jön a poszt is. Addig viszont vegyetek centit és kezdjétek vágni - helyettem is. :-D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mr-attila-menni-china.blog.hu/api/trackback/id/tr812724894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása