avagy a magyar nép nagy fehér gyermeke menni művelődni Kína

Mr Attila menni China

Mr Attila menni China

Reggeli mosoly

2016. november 17. - mrattilamennichina

Nincs is jobb annál, ha az emberre reggel ébredés után rámosolyognak. Ezentúl nem lesz ez másként velem sem. :-) Az önismereti trénerek szokták mondani, hogy reggel ébredés után a tükörbe nézve mosolyogj rá arra az emberre akit ott látsz, mert vele fogod tölteni a napodat - én most mégsem erre gondoltam.

Megérkezett a múlt pénteken, a kínai "Black Friday" (ami itt a duble-eleven, azaz 11.11 néven fut, na meg a szinglik /csupa egyes.../ napja) alkalmából rendelt mérlegem. :-)

img_20161114_183826.jpg

Pár éve rászoktam, hogy otthon reggelente megmérem magam, így nagyjából kapok egy képet az átlag súlyom alakulásáról. Egy ideje már itt is gondolkodtam a mérleg vásárláson, aztán a neten megtaláltam ezt a vidám példányt. Nem volt kérdés, hogy megveszem. Ráadásul 29 RMB (1250Ft) postával - szinte ingyen volt. Kicsomagolva kellett rájönnöm, hogy ezt nem az én európai 43-as lábamhoz tervezték: ráállva lelógnak a lábujjaim... :-D  A fotózás után ideiglenesen a galéria lépcsőjének aljához tettem, akkor még nem sejtve, hogy az lesz a végleges helye. Lássuk:

img_20161114_185424.jpg

Reggel jössz le a szobából félkómásan, erre a lépcső alján már mosolyognak rád. Képen röhög: "he-he-he milyen feje van! :-)", te meg szimplán azt hiszed, hogy boldog, mert láthat... Az élet igazságtalan... :-D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mr-attila-menni-china.blog.hu/api/trackback/id/tr6411944379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása