avagy a magyar nép nagy fehér gyermeke menni művelődni Kína

Mr Attila menni China

Mr Attila menni China

Pálcák

2017. január 18. - mrattilamennichina

Ahogy azt már írtam, január 1-től megváltozott a kantinban az étel szolgáltatás rendszere. Ennek egyik vele járója volt, hogy szépen lassan a hosszú, szögletes szárú műanyag evőpálcikákat is lecserélték időtállóbb, könnyebben tisztítható, rövidebb, hengeres fémekre...

town-51316b-black-plastic-chopsticks-10-pairs-pack.jpgErről

light-weight-portable-metal-chinese-stainless-steel-chopsticks-chopstick-wholesale-retail.jpgErre

A tésztához a múlt hétig még a műanyagot adták, hétfőn viszont már itt is csak fém volt.

Ebéd utáni üzenet váltás Tamással:
A: Jó tanács: ha tésztát akarsz enni hozz pálcikát. Most ott is az utálatos fém volt hadd ne mondjam, hogy 2 szálanként tudtam csak enni. :-/
T: :-) Inkább gyakorlok fémmel is. :-) Ritkán választom a könnyebb utat. B-) :-D
A: Én meg eszek inkább nyugodtan, minthogy még ezzel is fel#&@đ%Đ! az agyam...
T: :-) Rövid távon igazad van. :-)
A: Hosszún meg nem gondolkodom fém pálcikában. :-D
T: Nem mondtam, hogy nincs igazad. :-D

Erre ma ebéd végén üzenet:
T: Hát b@ßki, tényleg. A tészta fém pálcikával... Igazi fogyókúra. ß@&đ%Đ#.
A: :-D :-D :..-D Én szóltam. :-D
T: A saját pálcika nem a könnyebb út, hanem az egyetlen...

A bejegyzés trackback címe:

https://mr-attila-menni-china.blog.hu/api/trackback/id/tr8112132297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása