avagy a magyar nép nagy fehér gyermeke menni művelődni Kína

Mr Attila menni China

Mr Attila menni China

"Beöntés? ŐŐőőööö..."

2017. március 09. - mrattilamennichina

Az utóbbi időben kicsit hanyagolva volt a blog. A két fő ok: kevés az új impulzus, amit érdemes lenne megosztani, illetve kissé lebetegedtem. Múlt pénteken reggel kezdett fájni a jobb fülem, estére be is gyulladt annyira, hogy csak 2 fájdalomcsillapítóval sikerült elaludni. Szombaton is szükség volt 1-1 gyógyszerre, de akkor már az elalváshoz 1 is elegendő volt. A vasárnapot kihúztam nélküle, viszont estére egy kis megfázás is utolért... Kezdődött a kétfrontos háború az egészségemért... Ezt az éjszakát már úgy töltöttem, mint a következő kettőt: óránként vagy sűrűbben felébredve.

Anyunak amikor elmeséltem mi van velem, azt javasolta, hogy mutassam meg dokinak. Amikor hétfőn Chris látta, hogy valami nem okés és megkérdezte mi van, akkor ő is mondta, hogy esetleg nézessem meg orvossal. De:
- Tamástól is hallottam, hogy valaki azt javasolta neki, hogy inkább menjen el Hong Kongba fizetős korházba, ha valami olyan gondja van.
- Chris-nek fél éve törött el a bokája, 3 hét után levették a gipszet és jött dolgozni - a mai napig sántít egy picit.
- Egy pár éves blogon olvastam, hogy emberünk a dokitól kapott 2 gyógyszert, azzal a tanáccsal, hogy: "Vegye be a fehér gyógyszert, ha 4 nap után nem használ, akkor a pirosat, ha további 4 nap után sincs javulás, akkor jöjjön vissza, megpróbálunk mást."
Ennek fényében nekem nem sok kedvem volt orvoshoz menni. Nem akartam kockáztatni egy, "A füle fáj? Arra a beöntés segít, tolja le a gatyáját!" c. középkori gyógymódot, amit meg lehet toldani a "Ha nem lesz jobb, akkor majd az érvágás megoldja..." gyógymóddal. Bár meggondolva lehet, hogy a gyógyulás érdekében mégis el kellett volna menni: "Beöntés? ŐŐőőööö... Azt hiszem már nem is vagyok beteg!" :-D

Hétfőn és kedden csak gyümölcsöt ettem, bár este a pirítóssal is megpróbálkoztam, mellé fokhagymával és a végén a mézes pálinkával. Arra kellett rájönnöm, hogy esetemben a hagymák és a pálinka nem kompatibilisek egymással. Már korábban is gyanakodtam, de most biztos lett. Az ebédszünetben (ellentétében a kollégákkal) nem szoktam aludni, hétfőn mégis megpróbálkoztam vele. Az eredmény: 20 perc alvás az asztalon, de olyan mélyen, hogy még a nyálam is kifolyt... :-D

Szerdára hoztam magammal gyógyteát, azt ittam. Némi javulást hozott, de Xiaomin-nak szóltam, hogy az esti jógára engem ne várjon, mert nem vagyok a legjobban és nem akarok senkit megfertőzni. Helyette kipróbáltam Tamás receptjét: 1 sárgarépa, 2 alma és egy kis gyömbér lereszelve, ez egy citrom levével meglocsolva, majd ez az egész mézzel édesítve... Jól is laktam vele, bár este 10-kor pocak szólt, hogy egy kis pirítóst még el tudna viselni... :-) Úgyhogy 4 szelet pirítós, 2 paprika és némi hagyma is lecsúszott. És a sört is megkívántam... Azt hiszem megmarad bennem a lélek. :-D A hirtelen jött jobban létben úgy elment az idő, hogy egyből éjfél lett. Az éjszakát meg kihúztam 2 felébredéssel.

Mára gyömbérteát hoztam, azt iszom. Eddig jól vagyok, már van élet és munkakedvem is. (Munkakedv?!? - lehet, hogy mégsem javul az állapotom? :-D ) És végszóra véget ért az ebédszünet is... Na megyek, dolgozom tovább...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mr-attila-menni-china.blog.hu/api/trackback/id/tr4112324021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása