avagy a magyar nép nagy fehér gyermeke menni művelődni Kína

Mr Attila menni China

Szökőkút show

2017. augusztus 27. - mrattilamennichina

Volt már róla szó többször is a blogon, hogy tőlünk pár percre van egy pláza, zenélő, kivilágított szökőkúttal. Most összeszedtem magamat és kiválogattam a képeket. :-D Anno az első lakást is a pláza melletti toronyházban mutatták nekem. A pláza mindkét végén van egy…

Changsha

5.napMiután minden nap sikerült későn ágyba kerülni és korán kellett kelni, ezért jól esett az utolsó napi lazaság. Szabadprogramot kaptunk, idegenvezető nélkül kellett felfedezni a várost, s délután 3-ra kellett visszamenni a hotelbe ahonnan a csoport együtt ment a reptérre. De ne siessünk ennyire…

A mennyország kapuja

3. napAz előző esti produkciót követően elég későn kerültünk ágyba, tekintve, hogy 9-kor kezdődött és kb. 2 órás volt a műsor. Ezt még megfejelte az idegenvezető, hogy akkor másnap ébresztő 5:30-kor, reggeli 6-kor és indulunk tovább. Szerencsére a reggeli bőséges, finom és svédasztalos rendszerű…

Trust me, I'm an engineer

1. napKedden (15-én) reggel fél 6-kor keltem, hogy elérjem a buszt és időben a reptéren legyek. Várt egy kirándulás és egy hatalmas élmény. Még kiutazásom előtt volt egy csomó tervem, hogy mit akarok megnézni - ezek jó része későbbre marad. Ez a hely viszont már itt Kínában talált meg. Előbb Chris…

Csapatépítés

Ennyi kihagyás után visszatérve kicsit megkeverem az időrendi sorrendet és kezdem a mai nappal, majd később következik a beszámoló a heti kirándulásról. Miután a héten sikerült napi 4-5 órákat aludni és ez nem változott nagyon a szombat estére sem, így kellő fáradtsággal keltem fel vasárnap reggel…