avagy a magyar nép nagy fehér gyermeke menni művelődni Kína

Mr Attila menni China

Mr Attila menni China

Bollywood

2016. szeptember 30. - mrattilamennichina

Tudom, hogy Bollywood az indiai filmgyártás fellegvára, de mégis csak Ázsia. S hogy miért a cím? Mert az elmúlt 2 nap kevésbé szólt a munkáról - film forgatásra voltam hivatalos. Nem, nem, nem. :-D Nem leszek látható a következő produkcióban... :-) Csak a cégnek forgattunk reklám filmet az egyetemi toborzó akcióhoz.

img_20160929_101651x.jpg

El kellett játszani egy gyártásban zajló megbeszélést, ahol van némi megoldásra váró feladat, aztán az egyik új gyártósornál kellett előbb a termékeket vizsgálni, majd a gépet nézegetni. Aztán volt forgatás a kantinban, a dolgozókat szállító céges buszoknál és lesz az edzőteremben is, de az már munkaidő után, s jelen állapot szerint nekünk oda nem kell menni.
img_20160929_101119_hdr.jpg
Mivel Len a főszereplő, a főnöke, az egyik kollégája, valamint Maryam és én a mellékszereplők, úgy tűnik nekem, hogy a sztori szerint bemutatják Len-t, aki a külföldi kollégáival dolgozik együtt és hamarosan a kis Európába megy tanítani az ottani kollégákat. Valójában ő megy tanulni a magyar cégünkhöz, de ha már úgyis Kína a "világ közepe", akkor én tuti így adnám el a történetet... :-D
img_20160929_104418x.jpg


A végén megkérdezte az operatőr srác, hogy honnan jöttem. Mondtam neki, hogy Magyarország. Nyugtázta és nagyon örült. Majd megjegyezte, hogy úgy nézek ki, mint Bruce Willis fiatalabb korában. Most vagy ő látta túl régen Bruce Willist, vagy én nem tudom felfedezni a hasonlóságot... Bár már más is mondta, hogy hasonlítok rá - meg Jason Statham-re.

A bejegyzés trackback címe:

https://mr-attila-menni-china.blog.hu/api/trackback/id/tr7111753549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása