avagy a magyar nép nagy fehér gyermeke menni művelődni Kína

Mr Attila menni China

Mr Attila menni China

Megint megetettek...

2016. december 02. - mrattilamennichina

Na nem átvertek és nem is vacsorázni voltunk. Időnként egy-egy kolléga megjelenik mellettem valamivel, amit aztán meg kell ennem. Főként valami gyümölcsöt hoznak, de előfordul valami helyi édesség, esetleg különféle magok keveréke is. Még valamikor szeptemberben egyszer valami finom, fűszeres marhahúst is kaptam. A másik húsos sztori november közepén volt, akkor ugyan így fűszerezett kacsa nyakkal állított ide Lulu. Gyanútlanul elfogadtam, de aztán felismertem, és inkább odaadtam Chris-nek. Most ezt kaptam:

img_20161202_095932.jpg8-O 

 A teljes szeretet csomag így nézett ki:

img_20161202_095721.jpg


Bátor voltam, megettem és csak utána kérdeztem! :-)

A háromszög alakú harapni való kissé édeskés, állagra egy picit rágósabb gumicukorra emlékeztet, benne kis fekete magokkal, amiről nem derült ki, hogy mi, illetve némi köményt is felfedeztem. Édesburgonyából készül - ez mindent megmagyaráz.

A pohárka tartalma jobban aggasztott, tekintve, hogy eléggé olyan alakja van, mint a férgeknek, némelyiknek az egyik felén végigfutó fekete csíkot is felfedeztem, másoknak a végén volt fekete pötty. 8-O "Aham, a központi idegpálya és a szemek! Ha ezt megeszem, akkor Bear Grylls elmehet a fenébe!" (Meg amúgy is... Ki hiszi el? A kamera nem egy vadon élő lény, aki csak úgy felveszi, amikor ő ejtőernyővel landol a dzsungelben, majd készségesen átadja a felvételt. "Jé bmeg, repülő kamera!" - lenne az első reakcióm, de ilyet nála nem láttunk... :-D )

Na de térjünk vissza a kukacomra - akarom mondani: a pohárban lévő kukacszerű ételre. Pár szem sárgaborsó pirítva, egy kevés kukoricapehely és az izék: enyhén sós íz, ropogósra sütve/pirítva. Az íz ismerős, ilyet már ettem, de mi lehet? Lulu közben eltűnt - lehet, hogy az asztal alatt fetreng a röhögéstől, látva az arcomat? :-D Chris tért vissza előbb:
"- Chris, mi ez?
- Heh! Őőőő, úgy néz ki, mint a kukacok...
- Tudom, tudom testvér, de egy megerősítés vagy cáfolat kéne..."
Aztán megkóstólta: "Ááá, rizs!" És tényleg: puffasztott rizs íze van - Bear Grylls megmenekült! :-D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mr-attila-menni-china.blog.hu/api/trackback/id/tr6712015973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása