avagy a magyar nép nagy fehér gyermeke menni művelődni Kína

Mr Attila menni China

Mr Attila menni China

Masszázs alulnézetből

2016. december 10. - mrattilamennichina

Mint később rájöttem, az ide érkezésem első hónapjának fordulóján mentem el először masszíroztatni. Marc ajánlotta a helyet, ő is kísért el, hogy megértsék mit akarok. Erről akkor, szeptember végén született is bejegyzés. Aztán leírattam vele kínaiul, hogy „1 óra teljes test masszázst kérek” így következő alkalommal már nem kellett jönnie, minden ment simán.

Tegnap este ismét masszíroztatni voltam. Ajánlottak egy másik helyet: „Menj el, olcsóbb is, jobb is!” Hát... Olcsó húsnak híg a leve, szokták mondani, de a másik is csak 68 RMB (2800Ft), szóval sokat nem vesztek - így elmentem kipróbálni.

Ez sincs messze, a recepción angolul kiírva, hogy egészség központ. Jól hangzik. Az emeletre felérve fotelok lábtartóval. Némelyikben vendégek - élvezik a fej és vállmasszázst. Engem már vezetnek is végig a folyosón, ablakos ajtók sora, néhol vannak is bent. Egyik helyen láb masszázs folyik, másikban a hátát gyúrják valakinek, a harmadikban mintha pszichológiai rendelés folyna: a srác háton a masszázs asztalon, a csajszi mellette a sámlin és a srác beszél. Mégiscsak egészség központ? :-D

Engem majdnem az utolsó szobáig kísértek. Mutatják, hogy üljek le a fotelba, közben bekapcsolják a kis tévét. Kis idő múlva jön is a leányzó, közel egy magas velem (erre az 5 centis magas sarkú is rásegít...), rózsaszín kiskosztüm, miniszoknya. Odaadja a másik helyről is ismert barna csíkos rövid szárú, rövid ujjú vastag vászon ruhát – öltözzek át, amíg ő előkészíti a masszázs asztalt. Kész. Akkor feküdjek a hátamra a masszázs asztalon... Fogta a törölközőt és rám terítette, hogy még véletlenül se fázzak s közben előre hajolt megigazítani a lábamon a törölközőt. Mivel a masszázs asztal nem túl magas így ezzel a lendülettel a bugyija is rám mosolygott... Ugyan olyan rózsaszín, mint a ruha. Még mielőtt valaki azt hiszi, hogy ezek után folyton lerúgtam a törölközőt, az téved! :-D Nem volt rá szükség, volt még pár hasonló megmozdulása a leányzónak. :-) Ezek után kíváncsi voltam, hogy mi folyik itt valójában... Pláne amikor mászott fel a masszázs asztalra - de csak a lábamat akarta minél jobban megfeszíteni, hogy nyúljon a hátizom. A látványt meg gondolom nem kell ragozni...

A történet amúgy a már megszokott: fej, nyak, váll, karok és comb (na meg benne a hát nyújtása), ezután hasra fordulás, karok ismét, hát, comb, vádli, hát, nyak és a végén egy kis fül masszázs.

Masszázs után kérdőre vontam az ajánlót. „Nyugi, szexuális szolgáltatás nincs, de 2,5x-es áron van olyan csajt, akinél nem kell felvenni a ’pizsit’ és vigyorogva fogsz eljönni! De én ezt nem mondtam neked?” Hát nem... És árban is ugyan annyi a sima teljes test masszás. „Akkor nem rég árat emeltek.” Aham, Andersen reinkarnálódott... :-D

A hely kinézete megnyerő. Az ár ugyan annyi, mint a másik helyen. A csaj masszázs tudásán még lenne mit fejleszteni - de a látvány kárpótol. :-D Ha kicsit süt a nap, akkor az utcán is rengeteg a miniszoknya, szóval egy minőségi(bb) masszázs azért mégis többet ér...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mr-attila-menni-china.blog.hu/api/trackback/id/tr7512037837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása