avagy a magyar nép nagy fehér gyermeke menni művelődni Kína

Mr Attila menni China

Mr Attila menni China

Ilyen a világon nincs! :-D - buszozás 2 percben

2017. február 13. - mrattilamennichina

Bár nagyon nem tudtam, hogy el fogom-e érni Doumen-ben a felvonulást, de reménykedtem, és emiatt is nem az egyébként preferált 609-es, hanem a K5-ös gyorsjáratot választottam az utazásra. (A gyorsjáratok általában sávos árazásúak, ergo van kalauz és ha az albérlettől utazok akkor nehéz elmagyarázni, hogy mi az úti cél, de szerencsére és meglepetésemre a K5 fix áras.) A buszra szállás után kb. 3 perccel úgy voltam, hogy akár látom a felvonulást, akár nem, azt a 250Ft-ot már tutira megérte a buszjegy... Nem, nem egy csajjal ismerkedtem össze. Annál sokkal mókásabb:

img_20170211_091738.jpgCsak kényelmesen... :-D

Bár felszállás után ott mentem el mellette, de nem tűnt fel, hogy ezeken a buszokon azon a részen nincs kettes ülés. Csak amikor már biztos voltam a buszban elhelyezett tábla alapján, hogy jó buszra szálltam és elhelyezkedtem az utazási pozíciómban, akkor vettem észre emberünket a széken. A közlekedő folyosó túl felén volt néhány másik csomag is, feltételezem a széket is azokkal együtt cipelte valahova. Minden esetre nekem (és WeChat-en keresztül még néhány embernek) okozott vidám perceket. :-)

A buszozás szépen rendben ment, örültem is, hogy nem fogok sokat késni - egészen addig, amíg Doumen határától 5, a megcélzott buszmegállótól 8 perc távolságra egy szokatlan esemény nem történt. Nem sokkal a buszmegállóból való elindulás után a busz egy éles jobb fordulót nem tett. Oké, hogy a 25-ös anno meglepett az első utazás alkalmával 2x-is, amikor a legcélszerűbb útvonaltól eltért, hogy egy párhuzamos utcában lévő gyárnál lévő megállókat is útba ejtse. De ez a mostani lekanyarodás szinte a semmi közepén nagyon-nagyon logikátlannak tűnt, pláne egy benzinkúton keresztül rövidítve - amíg rá nem jöttem, hogy a benzinkút nem az átjáró: a BENZINKÚT A CÉL! 8-O

img_20170211_094805.jpg

img_20170211_095011.jpg"68 liter lett, maradhat?" :-D

Egyszer csinált olyat a taxis, hogy útközben megállt és berohant az út mellett lévő nyilvános budiba, otthagyva minket slusszkulccsal, járó motorral - de most nem pisilnie kellett a sofőrnek. Beállt rendesen a kútfejhez, a kiszolgáló személyzet pedig nekiállt megtankolni a buszt. Igen, menetrend szerinti járattal, utasokkal... "Ha Kínába jössz tiszteletben kell tartanod a kultúránkat!" - ergó ha busszal mész, számolj rá 10 percet, mert lehet, hogy a sofőrnek éppen akkor jut eszébe megtankolni a buszt... És nem baj, ha van nálad egy kempingszék is. :-P :-D

S ha már tömegközlekedünk: pénteken haza felé jövet kinéztem a kisbuszból és hirtelen az futott át az agyamon, hogy "GySEV mentesítő járat!":

img_20170210_180314_burst7.jpgA "GySEV" busz... (a minőségért bocs, mozgó kocsiban a túloldalról fotózni ezt is művészet volt)

img_20170210_180320_burst1.jpg
Ugyan olyan zöld szín és hasonló jellegű fehér-zöld-sárga színű logó... Mondtam is Tamásnak, mire azt kezdtük el találgatni, hogy vajon a GySEV terjeszkedik erre, vagy a kínaiaké a GySEV, mert taxi is van zöld-sárga színben: :-D

img_20170211_162038_burst3.jpgCsíkozásával még az új IC kocsik színtervére is hajaz :-D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mr-attila-menni-china.blog.hu/api/trackback/id/tr3312250868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása