avagy a magyar nép nagy fehér gyermeke menni művelődni Kína

Mr Attila menni China

Mr Attila menni China

Szárított marha

2016. szeptember 29. - mrattilamennichina

Amikor elindultam otthonról úgy voltam vele, hogy ha nem is eszek meg mindent, de legalább megkóstolom, amit elém tesznek, a boltban pedig megveszem ami kicsit szimpatikus. Legújabb áldozatommal már hetek óta szemeztem, de eddig nem került a kosárba, mert 10 RMB-t 65g húsért kicsit soknak találtam. Végül egyszer élünk alapon mégis vettem - ha nem is lesz mindennapi kajám, azért meg kell kóstolni.

img_20160914_220238_1.jpg

Fűszerezett szárított marha hús. Szépnek tűnt, jónak tűnt - aztán amikor nekiálltam enni az első falatok fűszeresek voltak, aztán ahogy rágás közben terült a számban és elérte az összes ízlelő bimbót, akkor jött az édes íz, ami minden mást elnyomott. Szeretem az édeset, de nem hússal - illetve van az a kombináció, ami harmonizál és szeretem. Kevés olyan húsos ételt ettem itt Kínában, ami ne lett volna édes... A boltban vásárolt kolbászka édes - többet azt sem. Tegnap kipróbáltam a virslit - az is édes. Tegnap örültem ebédkor, hogy van sült krumpli sertés hússal - ez is édes volt. Nagyon szeretik itt az édeset: a toast kenyér is édes, és inkább kalács az állaga és íze, mint kenyér... Más kenyér meg nincs...

A szárított marhahúst különböző formában csomagolják: van ami lapos, mint ez, van, ami egyesével be van csomagolva, mintha bonbon lenne és van rudacskába formázott verzió is. Ugyan ezt a szárított sztorit eljátszák hallal, tintahallal, kacsával, stb. Valamikor majd ezeket is megkóstolom, de egyelőre ez az édes íz elvette a kedvem...

A bejegyzés trackback címe:

https://mr-attila-menni-china.blog.hu/api/trackback/id/tr6211748551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása