avagy a magyar nép nagy fehér gyermeke menni művelődni Kína

Mr Attila menni China

Mr Attila menni China

Élhajlító

2016. október 19. - mrattilamennichina

A héten látogatóba jött a cégbe az otthoni főnököm és az egyik kolléga. Tegnap este elmentünk vacsorázni és sétáltunk egy kicsit a közelben. Nagyon nagy körre nem vállalkoztunk, mert bármelyik pillanatban leszakadhatott az eső, mivel a közelben vonul el egy tájfun és hullámokban a szelet és a dézsából öntött vizet is érezzük. A poszt nem emiatt született, viszont a séta közben eszembe jutott egy régebbi eset, amiről be akartam számolni csak elfeledkeztem róla.

elh_20161002_1.jpg

Történt, hogy a hónap elején Tamás érkezésekor bemutattam neki a hotel környékét, s közben beszélgettünk a kínai életről, a tapasztalataimról, érkezéseink okáról és körülményeiről. Az egyik utcában találtam egy érdekességet: egy láthatóan nem rég beszerzett CNC-s élhajlító gépet. Azt már írtam, hogy a nem lakóparki emeletes épületek aljában különféle üzletek, étkezdék találhatóak. Sokszor a boltok között helyet kap egy autószerelő műhely, egy cipész, egy varoda, egy asztalos műhely, egy kárpitos műhely, stb. Láttam már apró lakatos műhelyt is, de arra egyáltalán nem számítottam, hogy egy ilyen élhajlítót fogok egy garázsműhelyben találni. A helyet nézegetve a gép telepítése is egy komoly művelet lehetett, mivel a gép magassága meghaladja a kapu magasságát, a gép részei darabonként is nyomnak pár száz kilót, és daruzásra sem áll túl sok hely rendelkezésre. De ott van és működik, szóval megoldották... :-)

elh_20161002_2.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mr-attila-menni-china.blog.hu/api/trackback/id/tr4811820203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása