avagy a magyar nép nagy fehér gyermeke menni művelődni Kína

Mr Attila menni China

Mr Attila menni China

És megint...

2017. január 18. - mrattilamennichina

Tegnap megint évzáró céges vacsi volt, de most egy szinttel feljebbről jött a meghívás. Ezen már a részleg munkáját segítő társosztályokről is voltak kollégák, vezetők (beszerzés, logisztika, fejlesztés, termelés, minőségügy) valamint a mérnökségi csoportvezetők és én, az alien. :-D Itt most nem kellett bedobni a közösbe.

img_20170117_180359_1.jpg

A meghívóban szereplő név alapján nem tudtam hova kell menni, de odaérve világossá vált, hogy anno Rose-zal ide jöttünk vacsorázni. El is küldtem neki a képet, hogy hol vagyok, erre 2 perc múlva érkezett a válasz fotó: ő meg épp akkor jött a másik bejáraton. :-D Maga az étterem egyébként elég elegáns, szeptemberi érkezésem óta ez viszi a prímet. Az egyik emeleti terembe kellett menni, ahol kis projektor vetítette az üdvözlő szöveget és az este folyamán is jutott még neki szerep. A hely szelleméből adódóan sejtettem, hogy itt nem lesz teknős, béka és egyéb számomra nem kívánatos étel és az is várható volt, hogy inni is módjával fogunk. Az étellel nem tévedtem, az ital tekintetében igen... Az asztalnál ülő kolleginák bátrabban töltögették nekem (és maguknak) a sört, mint a férfiak. Aztán erre még Fiona is rátett, amikor megjelent egy közös koccintásra, majd a poharunk ürítése után jó hangosan közölte a többiekkel, hogy szeretem a sört, nem kell kímélni... Hát köszi. :-D

mmexport1484658045722.jpg

Ételek tekintetében a húsleves nyitott, ami meglepő módon elég közel állt a mi otthoni húslevesünkhöz (csak itt nem tesznek bele tésztát) - a hús pedig belekockázott csibemell volt. Utána itt is a garnéla következett, de mint pénteken most sem volt rendesen átsütve... Asztalra került a sűlt kacsa és a főtt lótusz gyökér. Ezután elvesztettem a fonalat, mert folyamatosan kerültek az asztalra a különféle húsok és zöldségek - 3x cserélődött le teljesen az asztal tartalma... A végén valami muffin- és piskótaszerű süteményt és pár szem mandarint hoztak.

img_20170117_190725.jpg

img_20170117_191206.jpg

A vacsora negyedénél volt egy tombola sorsolás - itt csak pénz volt a tét. A kör végén az egyik asztaltársunk is nyert, így gyorsan létrehoztunk egy WeChat csoportot, ahova valamennyit bedobott a pénzből Red Packet-ben. :-) Később játékos vetélkedő keretében lehetett nyereményhez jutni, ahol a feladat szerint a résztvevőknek 2-3-4-esével meg kellett ölelni egymást és aki a leglassabb volt, az kiesett. :-D Volt egy kör a vállalkozó szellemű férfiaknak és egy a nőknek. Itt ugyan olyan aranytallér volt az ajándék, mint amit én is nyertem pénteken. Az est háromnegyedénél ismét tombola sorsolás következett, aranytallérokért. Na kit húztak ki elsőnek? Igen, Jessicát. :-D Ez annyiból érdekes, hogy ő is a vezetői csoporthoz tartozik - ők pedig olyat játszottak, hogy akit kisorsoltak közülük, az lemondott a nyereményéről és pluszban 500 RMB-t adott be, majd újat húzott. Nos, itt már az én nevem került elő. :-D Fiona nevetett, hogy ez már a második aranytallérom. A kötelező sör után meg is kaptam a nyereményt, de az aranytallért felajánlottam a következő nyertesnek. :-) Minek kettő... :-) A pénzből pedig WeChat-en osztottam meg az asztaltársakkal, valamint a mérnökséggel, akikkel péntek este vacsoráztunk.

img_20170117_192349.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mr-attila-menni-china.blog.hu/api/trackback/id/tr4012134567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása