avagy a magyar nép nagy fehér gyermeke menni művelődni Kína

Mr Attila menni China

Mr Attila menni China

Hol a kardom?!

2017. január 26. - mrattilamennichina

A hétvégén az otthoni kollégáknak volt egy kis problémájuk az egyik, korábban általam fejleszett, átmenetinek szánt excel programmal. A program maga jó, csak a használatában van egy pici furcsaság, ami ritkán tapasztalható és nem befolyásolja a feladat elvégzését, amire ki lett találva. A hét elején átírtam a progit és reméltem, hogy nem lesz gond. Erre ma reggel a program nem megfelelő működéséről szóló friss (alig 1 órás) levél fogadott. Nem értettem, mert a vonatkozó programrészhez nem nyúltam. Hamar rájöttem, hogy egy külső forrásból származó adat nem megfelelősége okozta a problémát. Javítottuk. Az időeltolódás miatt otthon hajnali 2-3, itt 9-10 óra volt. Az egyik kollegina meg is jegyezte, hogy ezentúl bártabban fog keresni, mert tudja, hogy "éjjel-nappal" elérhető vagyok. :-D Ebben nincs változás, mert egyébként otthon is így volt. :-) Szerencsére azért az éjszaka közepén ritkán szólt a telefon. :-)

200px-lightsaber_blue.png

A Star Wars 7. részének bemutatója környékén az osztrák rádiókban sokat hallottam a Birodalmi Induló kicsit felturbózott verziójából egy részletet. Meg is kerestem, be is állítottam csengőhangnak a telefonon. "Az erő velünk van!" Kiérkezésemkor adta magát a helyzet, hogy ez legyen a kinti telefonon is a csengőhang. Úgysem csörög túl sokat, éjjelre sem szoktam lenémítani.

Este elég fáradt voltam, gyanús volt, hogy bealszom, így egy kicsit feljebb vettem a hangerőt, hogy ha valaki (pl. Xiaomin) még ír, akkor a csippanásra felébredjek. Írt, de nem ébredtem fel. :-P :-D Viszont 1:09-kor belehasított az éterbe...

...a Birodalmi Induló.

Képzeld csak el! A legbékésebb álmodat alszod, amikor megszólal a Birodalmi Induló! Felébredsz: "Hol vagyok?" "Mi ez?" "Mi ez a fény?" "Támad a Birodalom, hol a fénykard?!?" - és míg kétségbe esetten matatsz az ágyon ráeszmélsz: "Ja, csak a telefon..." Megnyugszol és előkaparod a telefont. Ismeretlen szám. "Na jó, ezt nem vesszük fel, valószínűleg úgysem értenénk egymást." - és kinyomod.

"A villamos is aluszik,
- s míg szendereg a robogás -
álmában csönget egy picit -
aludj el szépen, kis Balázs."

1:12 "A Birodalmi Induló!" - de most már okosabb vagy - "Ja, nem, csak a telefon..." Kézbe veszed - s míg azon gondolkodsz, hogy felveszed és szép magyar ékes szólással ( #&@}đ%! ) mondasz neki valamit, amiből rájön, hogy nem beszéltek közös nyelvet - leteszi. Vagy megérezte min gondolkodom, vagy rájött, hogy ez nem éppen a legmegfelelőbb időpont. :-D

Levettem a hangerőt. Ennyit arról, hogy éjszaka ritkán szól a telefon...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mr-attila-menni-china.blog.hu/api/trackback/id/tr7012156515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása