avagy a magyar nép nagy fehér gyermeke menni művelődni Kína

Mr Attila menni China

Mr Attila menni China

Hajó, ha nem jó

2017. február 08. - mrattilamennichina

Amíg én a haza utazást a karácsonyi időszakra ütemeztem, addig Tamás ugyanezt a kínai újév idejére szervezte, és vasárnap érkezett vissza magyarföldről. Ez abból a szempontból volt előnyös, hogy mindketten tudtunk hozni olyan dolgot, amit itt nem vagy nehezen lehet beszerezni. Mivel ő nagyon hiányolta, így én sajtot hoztam neki meglepetésként a kért dolgok mellé. Én csak egy kis hazai csokit kértem, mert akkor még nem fedeztem fel a csokis pultot a teszkóban, és minden másból van még elegendő. Tegnap munka után le is hozta az árut: a csokikat, egy ajándék magyar vajat és egy szál magyar házi kolbászt. Egész este azt szipuztam, hogy még azelőtt jól lakjak vele, mielőtt neki állok enni... :-D Mivel a "nyers" kolbászt nem igazán szeretem, így feltettem a polcra, hogy szikkadjon egy kicsit. Pont jó lesz húsvétkor... :-D

Nem tudom miért, de tegnap délután elkezdett fájni a nyakam és a hátam bal oldala. Valószínű elfeküdtem kicsit és az érkező front kihozta belőlem (a frontokra amúgy nem vagyok érzékeny). Munkaidő végére már nagyon fájt, ezért gondoltam, hogy eljött az ideje a hetek óta tervezett masszázsnak. Tamással beszélgetve szóba került a téma, s egyből kapott is az alkalmon, hogy ő is eljöjjön, mert neki meg a hosszú repülőút tett be és különben is régóta beszéltük már, hogy meg akarja már nézni a masszázs szalont. Egészen megörültem, amikor egy majd' 2 fejjel alacsonyabb, de elég jó húsban lévő csajszi jelent meg, hogy akkor most ő fog masszírozni - féltem, hogy a vékony kis csajok nem fogják tudni rendesen kimasszírozni a nyakam. Azért egy kis activity kellett, hogy a leányzó a lábammal kevesebbet foglalkozzon és inkább a nyakamat nyüstölje, de összejött. Sikerült is rendbe tenni - egy óra erejéig. Közben megvacsoráztam, sör-virsli party ahogy kell, hogy az alkohol is lazítson picit. Viszont a fájdalom előjött és nem akart csillapodni, sőt, erősödött. Nem volt mit tenni, fájdalom csillapítót vettem be. Aztán eszembe jutott a sör - na nem baj, legalább végig mosolygom az estét. :-D Egy 20 percet még szenvedtem az erősödő fájdalom miatt, aztán egy varázsütésre pár perc alatt elmúlt. Reggel a lakásból kilépve láttam, hogy tiszta víz minden - szerintem az eső jött és nyomott, s amikor elkezdett esni akkor szűnt meg a fájdalom, mert a fájdalomcsillapító ilyen éles váltásban nem csillapítja a fájdalmat.

Ma reggel felmerült bennem egy kérdés - akinek van tapasztalata ilyen témában, az segítsen légy szíves. Ahogy jövünk dolgozni 2 hídon kell keresztül jönni. Az egyik egy rövid, 4-500m-es, a másik viszont bő 2,5 km. Ennél a hídnál szoktam látni változó számban kavics szállító uszályokat. A folyó észak-déli irányú, néha a folyás irányban, néha ellenirányban áll az orruk, néha mozognak, néha állnak. Időnként különös, leírhatatlan érzés fog el ezeknek a monstrumoknak a láttán... De most nem is ez a lényeg. Ma reggel a hajók mind a folyás irányra merőlegesen, kelet felé néztek, még a folyó közepén is. Miért jó ez?

A bejegyzés trackback címe:

https://mr-attila-menni-china.blog.hu/api/trackback/id/tr8212190422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása