avagy a magyar nép nagy fehér gyermeke menni művelődni Kína

Mr Attila menni China

Mr Attila menni China

Ci-ci

2017. május 18. - mrattilamennichina

Öregszem. Felejtek. A guilini beszámolónál elfelejtettem leírni és csak most, a képek böngészése közben jutott újra eszembe...

Első este történt, vacsora után, útban a West Street-re. Árusok mindenhol út közben, így megálltunk nézelődni, mentünk, megint nézelődés, megint menés és így tovább. Egyszer csak Tamás hangos nevetésben tört ki. Hirtelen én sem értettem és a többiek sem, hogy mi olyan vicces egy utcai árusban. Én rövidesen megértettem:

img_20170429_220044.jpg

img_20170429_220131.jpg

Ők még ekkor sem. A magyarázat után viszont már ők is nevettek. A hely egyébként szépség ápolási cikkeket árul, szóval van köze a nőkhöz... :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mr-attila-menni-china.blog.hu/api/trackback/id/tr1212510457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása