avagy a magyar nép nagy fehér gyermeke menni művelődni Kína

Mr Attila menni China

Mr Attila menni China

Kicsit otthon is

2017. június 01. - mrattilamennichina

Visszatértem Kínába, miután haza mentem Ultrabalatont futni. Csak ezért képes voltam ennyit repülni? Igen... :-) Megérte? Igen. Féltem kicsit, mert jelezték páran a csapatból, hogy nem készlütek annyit, mint kellett volna, ehhez képest elég jól futottunk, jobban, mint tavaly, én pedig az utolsó szakaszon megdöntöttem a saját tavalyi időmet is. :-)

img_20170522_133335_1495431241313.jpgBefutó érem

A haza érkezés azért tartogatott meglepetéseket... Először akkor néztem, amikor a kapitány bejelentette, hogy hamarosan megérkezünk Münchenbe, ahol kellemes 9 fok van. Ekkor futott át az agyamon, hogy nálam csak a rjtam lévő póló van, szóval enyhén fázni fogok... Szerencsére a gép bement a kapuhoz, nem kellett buszozni, és ugyanígy volt az induláskor is, az épületben pedig elviselhető hőmérséklet volt. Münchenből Air Dolomitivel mentem tovább. A kapitány szépen elmondta a dolgokat angolul, németül, majd pedig olaszul. Ez utóbbiba már azt is belefűzte, hogy Budapesten 8 fok a hőmérséklet. Még jobban örültem... Pesten kiszállva aztán magyar létemre eltévedtem a reptéren: a kijáratot kerestem, de az indulási terminál közepébe érkeztem - volna még mit fejleszteni a jelzéseken... Végül csak megtaláltam a helyes utat, kint pedig napfény fogadott, így nem fáztam, s mire beértem a KöKire, addigra 20 fokra kúszott a hőmérséklet is.

img_20170517_221607.jpgA hongkongi reptéren várja az A340-600 az indulást

img_20170518_083139_1.jpgHajnal a repülőn, valahol Moszkva környékén

img_20170518_105515.jpgA napnál nem vagyunk gyorsabbak, de lassabban kel fel - már Németország felett

A cuccaimat bedobtam Márkhoz aztán futottam egy kört Pesten, mert a lányok nyaggattak, hogy küldjek nekik képet a szülőföldemről - már el is indultak útlevelet igényelni. :-D Közben volt egy újabb meglepetés, de azt egy későbbi posztban fogom tárgyalni... A Móriczon megálltam egy pizzaszeletre, utána felmentem a Citadellára, s közben küldözgettem a képeket. :-) Aztán visszarohantam Márkhoz, ettünk egy gyrost és a délutáni IC-vel elrobogtunk haza.

img_20170519_183054.jpgFagyi Dalmánál

Rövid otthonlét után aztán célba vettem a Balcsit, ahol hot-dog, hamburger és öcsém maradék lángosa jelentette számomra a vacsorát. Csoda hogy nem vágtam haza a gyomrom ennyi hirtelen jött nehéz étellel. Másnap futás, a szokásos esti pizza Vonyarcon a Teraszban, futás az éjszakai szakadó esőben, célba érés hajnalban, majd egy megfáradt sörözés a szálláson.

img_20170520_170802.jpgUB rajt előtt

img_20170520_171145.jpgHa már Kína... :-D

img_20170520_135225.jpgS hogy lett átvéve a póló papíron? Felül kettőskereszt, alul kettőskereszt, lelógatott felül kettőskereszt :-D

img_20170520_171244.jpgSörpő Szöcske FUN és Söprő Szöcske PRO készen a rajtra

A következő napok aztán rokonok, barátok látogatásával telt. Sajnos nem jutott idő mindenkire, köszönhetően a csodálatos munkarendeknek...

img_20170524_214006.jpgKicsi zuhé Szombathelyen, hogy ne feledjem Kínát

img_20170526_172750.jpgMásnap ragyogó napsütés - hogy tényleg ne feledjem Kínát

img_20170527_161356.jpgÖcsém gépészmérnök doktorrá avatási ünnepsége még visszaindulás előtt

Maradtam-e volna otthon? Néhány ember miatt igen, de amúgy vágytam vissza Kínába. Itt legalább nyugalom, béke és szabadság van. otthon meg találtam más rádiót a kocsiban, csak a kormányrádiókat, azokból meg az ellenségeskedés és a gyülőletkeltés szólt. :-( A Sorosozást sem értem - úgy látszik Orbán azt is elfelejtette, hogy a rendszerváltás előtt a Soros fizette az angliai tanulmányait... Szóval vágytam vissza Kínába... Egyszer angolon néztünk egy anyagot, ami viccesen felsorolta, hogy miből tudod meg a Kína függőségedet. Ebben volt az egyik pont, hogy ha haza látogatsz, akkor 2 nap után elkezd hiányozni a kínai konyha. Nos, én még a hongkongi reptéren ültem, amikor Anqi átküldte a képet, hogy mit vacsoráznak a barátnőivel - már ott elkezdett csorogni a nyálam és hiányzott a kínai kaja. :-D De ha már repülés és étel: repültem már pár társasággal a Star Alliance csoportból, de eddig a Lufthansa ételei jöttek be leginkább. Régen is, most is az volt az, amiből mindent jóízűen megtettem. A többinél maradt valamennyi - a Türkish Airlines volt ilyen szempontból a fekete bárány: finom volt az étel, de olyan kombinációban hozták (pl. desszertnek joghurt és gyümölcssaláta görögdinnyével), hogy inkább meghagytam, minthogy a wc-n ülve repüljem azt a közel 10 órát. :-D

img_20170527_235347.jpgIndulásra várva Budapesten...

img_20170528_032832.jpg...és Frankfurtban - A380-800, imádom

img_20170528_033120.jpgUgyan ő szemből - s hogy mekkora? Látjátok az emberkét az első kereke közelében? :-)

img_20170528_151643.jpgÉs ez már Hongkong - a kép felső 2/3-ánál halványan láthatóak a belvárosi toronyházak

Szóval most itt, újra Kínában. A blog elérést is sikerült újra megoldani és van (lett) pár ötletem, hogy miről is lenne érdemes írni. :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mr-attila-menni-china.blog.hu/api/trackback/id/tr7412556689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása