avagy a magyar nép nagy fehér gyermeke menni művelődni Kína

Mr Attila menni China

Mr Attila menni China

Kezdődik a tanév

2016. szeptember 02. - mrattilamennichina

2016. szeptember 1.

Első munka nap.

2,5 év után úgy váltottam munkahelyet, hogy tulajdonképpen nem is. Fél év Kínában "cserediákként" - Len Li október közepén érkezik Szombathelyre...
A délelőtt eseménytelenül telt, rendeztem a leveleimet valamint az egyik kolléga megmutatta a gyártási területet, amivel foglalkozni fogok - mintha nem emlékeztem volna rá februárból...

Az iroda nagyon megváltozott február óta. Akkor szürke asztalok voltak mindenütt, az elrendezés sem tűnt optimálisnak és az iroda közepén volt egy nagy, szürke szekrényes rész. Most itt is lecserélték és megjelent ugyan az a sárga-szürke dizájn, mint otthon. Az asztalok szürkék, az asztallap cikk-cakkban haladva szürke és fa mintás, a szekrények ajtajai szürkék, és eltűnt az iroda közepéről a szekrényes blokk, cserébe viszont kaptak kicsi, asztal magasságú szekrényeket az asztalok közé, de abból sem sokat. Most áttekinthetőbb és világosabb az iroda.

Ebéd. Előző nap a rizses, most a tésztás részleget próbáltam ki. Hogy is mondjam? Mintha a sűrű húslevesbe beletennéd a rántott húst... Tehát: odamész és rámutatsz, hogy melyik tésztából kérsz. Van 4 fajta. Ezután belemerik a tányérba a főtt tésztát, majd átöntik egy szűrőbe és forró vízbe merítgetve megmelegítik. Ezután rátesznek valami zöldséget (talán spárga), majd választhatsz, hogy milyen feltétet kész. Itt 3 féle húsos-zöldséges sütött valami volt. Az egyik gombás-szalonnás, a másik krumplis-húsos volt, a harmadikat nem figyeltem meg, mert abból már nem kértem rá. Gondoltam milyen jó lesz így! Aztán mielőtt a néni odaadta volna a tányérat még gyors bemerített az egyik színes lébe és az egészet jól leöntötte... És ezt edd meg pálcikával... Még ha lyukas lenne a közepe, hogy a levet kiszívjam... :-D De megkönyörültek és hoztak nekem kanalat (a rizses kajához eleve az van). Nem mondom, hogy mind elfogyott, de szerencsére éhes nem maradtam.

Ebéd után felmentem az igazgatóhoz, mert előző este össze futottam vele, ugyanis az egyik magas rangú kolléga búcsú partiját épp a hotelben tartották és mondta, hogy másnap keressem meg a cégben. Megkerestem. Beszélgettünk és elmeséltem neki a lakás keresési mizériát és az árakat. Erre egyből telefonált az egyik beszerzőnek, hogy ő esetleg tud-e valamint ajánlani. Utána nézett és a nap végére már volt is két ajánlat...
Ezután a találkozó után volt még egy bő órás meeting az otthoniakkal a közös projektről, majd véget ért a nap.

Este ismét a Subway szendvicsre esett a választás, majd egy kis pihenés után lementem az edző terembe, valamint utána csobbantam a medencében is...

A bejegyzés trackback címe:

https://mr-attila-menni-china.blog.hu/api/trackback/id/tr9011671652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása