avagy a magyar nép nagy fehér gyermeke menni művelődni Kína

Mr Attila menni China

Mr Attila menni China

Második nap, és máris hétvége van

2016. szeptember 02. - mrattilamennichina

Második munkanap.

Szinte eseménytelenül telt ez is: ismerkedtem az itteni gyártással, valamint délelőtt megmutatták azt a két lakást, amit a srác talált előző nap. A bérlés szempontjából vett alapterületre nem nagyobb, mint a másik 2 kicsi, de galériás, így bő 1,5x annyi helyem van a lakásban - ugyanannyiért. Képeket csináltam a telefonnal, ha biztos lesz a hely, akkor meg is mutatom. :-) Ez a lakás ugyan azon a környéken van, csak a lakótelep másik felén (a lakótelepet egy kb. 1000 x 300m-es területen elhelyezkedő emeletes ház csoportnak kell érteni, köztük sok fás, zöld területtel). A lakótelepnek ez a fele sokkal szimpatikusabb, a közelben van egy edzőterem, uszoda, olcsóbb kajáldák és egy olcsóbb bevásárló központ is. Szóval sokat nem kellett rajta gondolkodnom. :-)

Ebéd időre értünk vissza. A tegnap "húsleves gazdagon" után visszatértem a rizshez... Az eleje és a vége ugyan az (a párolt zöldség és a rizs), a közepe változott. A sokféle lehetőség közül csak a csípős paprikával összesütött haldarabkákat és a húsos zöldséget választottam. Ez utóbbi zöldség nem tudom mi volt, de állagra, még így főzve/sütve/párolva is a nyers karalábéra hasonlított, ízre kb. krumpli csak kicsit semlegesebben, és lyukacsos volt, mint a vizililiom, de mégsem olyan mértékben és formában. Szóval nem tudom mi volt ez, de összességében ízlett a mai ebéd.

Délután annyi extra történt, hogy közölték: holnap csapatépítő beach parti lesz, 13h-ra jön értem a kocsi. Hát jó. Szerintem otthon is be kéne vezetni a cégben, hogy minden új embernél elmegyünk egy nagy csapatépítő beach partira. Télen mondjuk Tenerifére... ;-)

A hotelbe visszaérve felkerekedtem, hogy a múltkori pékségben vegyek magamnak valamit vacsorára. Az aluljáróból feljőve ott volt a műszaki bolt, ahova már a múltkor is benéztem. Most észre vettem, hogy a bejárat mellett van egy lépcső is. Kíváncsi voltam, így felmentem. S láss csodát: egy kisbolt, ami elsőre szimpatikusabb volt, mint a két nappal korábban meglátogatott Tesco. Az árukészlet is szimpatikusabb, több európai jellegű kaja van, s többféle zöldséget és gyümölcsöt találtam, mint a Tescoban, ráadásul kicsit olcsóbban. Megnyugodtam, hogy fogok tudni főzni, mert lesz alapanyag.

Vásároltam pár dolgot, de azért tovább mentem a pékségbe is. S a boltból kilépve mit láttam? Na mit? Kutyát pórázon! Pár méterrel odébb az aluljárónál jött szembe a következő, szintén pórázon. Ezek szerint nem mindenki eszi meg őket? :-D Az elmúlt napokban láttam néhány madarat is, tehát nem veszett a helyzet... :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mr-attila-menni-china.blog.hu/api/trackback/id/tr9611671714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása