avagy a magyar nép nagy fehér gyermeke menni művelődni Kína

Mr Attila menni China

Mr Attila menni China

Len Li

2016. november 03. - mrattilamennichina

Megvan a dátum: 11.11.

A nap, amelyen "Dear my brother!" repülőre száll, hogy még aznap megérkezzen Szombathelyre és megkezdje letölteni fél éves büntetését :-D munkaviszonyát a "cserediák" programban, aminek keretében én Kínába kerültem. Tele van kérdésekkel, hogy mit és hogyan, mi lesz és mi nem lesz. Kemény gyerek, de akkor is látom rajta az ismeretlentől való félelmet - annak ellenére, hogy már egy csomót meséltem neki és egy csomó tanácsot kapott. Kíváncsi vagyok, hogy fog megbírkózni az új világgal. :-)

Srácok! Olvashatjátok, hogy ők mennyire segítenek nekem, hogy mennyi programot szerveznek. Ne hozzatok rám szégyent! :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mr-attila-menni-china.blog.hu/api/trackback/id/tr711916945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása