avagy a magyar nép nagy fehér gyermeke menni művelődni Kína

Mr Attila menni China

Mr Attila menni China

Boldog Születésnapot!

2017. február 18. - mrattilamennichina

Magamnak...

Azt nem lehet mondani, hogy itt nem törődik a cég a dolgozóival...

15-e a fizetésnap, ha hétvégére esik, akkor előtte fizetik - bár nekem januárban 16-án hétfőn érkezett a fizu, Tamás viszont megkapta 13-án pénteken. Ebben a hónapban is csipogott a telefon, de enyhén magasabb összeg érkezett, mint vártam. Aztán amikor megérkezett a bérpapír e-mail-ben, akkor kiderült, hogy 40 RMB-vel (1680 Ft) több érkezett. Nem nagy összeg, meg én kaptam, de jeleztem a kollégának az eltérést. Nem is kellett sokat várni a válaszra: igen, rendben van, a kínai holdújév alkalmából a dolgozók kaptak bruttó 50 RMB Hong Bao (a vörös boríték) bónuszt, ami a bérpapíron nincs feltüntetve. Így már világos. :-) Nem tűnik soknak, de kb. fél napi fizetése a szerencsétlennek, aki heti 6 napon keresztül napi 10 órát robotol a soron (és ezt minden héten)... S hogy jön ez ide? A figyelmesség miatt... Lássuk:

Nem olvasom végig ezt a közel 150 posztot és nem emlékszem, hogy írtam-e már róla, de időnként tortázással telik az idő az irodában. Oka pedig valakinek a születésnapja... A cég gondol az ünneplőre és a születésnapján, vagy annak a hétnek a péntekjén megajándékozza egy tortával, mellékelve egy csomag gyertyát, egy 10-es csomag kis papírtányért, műanyag villát és műanyag tortaszelő kést. Nem volt ez másként velem sem. :-D Bár nem számítottam rá, mert szombatra esik a születésnapom, de egyszer csak Lulu ott állt mellettem egy díszes dobozzal: "Attila, ez a tiéd." Mivel leginkább ő rendeli meg nekem a dolgokat a netről, így végigfutott az agyamon, hogy de jó, már meg is érkezett a csomag! - amit délután és Chris-szel akartam megrendeltetni... :-D Biztos átlátszó lett a fejem és látszott hogyan pörögnek a fogaskerekek, ezért Lulu egy kérdéssel sietett a segítségemre: "Mikor is van a születésnapod?" Ekkor lett világos az irodában... :-D

img_20170217_102619-copy.jpg

img_20170217_102708-copy.jpg

Gyümölcsökkel gazdagon megrakott, oroszkrém jellegű torta. Lulu is hozott még pár tányérkát, így nem tudom, hogy hány részre sikerült osztani, de igyekeztem a lehető legtöbb kollégának juttatani belőle. Végül Lulu szólt, hogy azért hagyjak magamnak is belőle. :-D

img_20170217_103046-copy.jpg

Hogy tartogat-e valamit a nap, azt nem tudom, de ha történik érdemi, azt megírom. :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mr-attila-menni-china.blog.hu/api/trackback/id/tr6212267630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása