avagy a magyar nép nagy fehér gyermeke menni művelődni Kína

Mr Attila menni China

Mr Attila menni China

Az élet apró örömei

2016. szeptember 21. - mrattilamennichina

Tegnap lett gázom. Igy már tudok főzni, és meleg vízben fürödni. Nem mintha annyira hiányzott volna: 30 fok körüli hőmérséklet van itt, a csapvíz is meleg, bőven jó volt fürödni a "hideg" vízben is. Viszont mostantól tudok főzni, és ha kedvem tartja, akkor igazán meleg vízben fürödni.
A problémát egyébként az okozta, hogy itt a gáz feltöltő kártyás, a kártyát a múlt héten adták oda - csak épp azt nem közölte senki, hogy hogyan lehet feltölteni. Az illetékes kollégáktól meg hiába várom a választ...

Tegnap este ismét elmentem a látványkonyhás étterembe és vacsora közben bámultam, hogyan dolgozik a srác. Ha házat épitek, akkor tuti teszek bele egy ilyen "tűzhelyt". Húsokat sütött, zöldségeket sütött és párolt, tojást főzött vele a srác... Na de vissza a gázhoz: vacsora után belebotlottam Jasperbe és Marcba a plázában és bandáztunk egyet. Közben Marc megkérdezte, hogy szoktam-e otthon főzni. Mondtam, hogy nem, mert nincs gázom. Erre nekiállt intézkedni, elmentünk a házkezelőhöz is (este 9-ig nyitva vannak...), majd elmentünk a bankhoz, ahol a gáz kártyát fel tudtam tölteni. Egyébként nem egy bonyolult művelet, de ha az ember még a helyet sem tudja hozzá, akkor nehéz. 300 m3 feltöltése alatt 4 RMB (180 Ft) 1 m3 gáz, 300-500 m3 között 4,5 RMB, 500 m3 felett 5 RMB-ért mérik köbméterét. 25 m3-t vettem is, s azt hiszem ma este sütök valami halat. Valamiért azt kívánom most nagyon.

A bejegyzés trackback címe:

https://mr-attila-menni-china.blog.hu/api/trackback/id/tr2811732357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása