avagy a magyar nép nagy fehér gyermeke menni művelődni Kína

Mr Attila menni China

Mr Attila menni China

Élet a zacsis leves után

2016. október 11. - mrattilamennichina

Kérem szépen hónap vége van (itt 15-e a fizetésnap), na meg Szingapúr is sokba került, így a gyorslevesek után nyúltam a boltban a polcon. :-D Még mielőtt valaki gyűjtésbe kezd, nehogy éhen haljak és vége legyen az kínai élménybeszámolónak, megnyugtatok mindenkit, hogy kellő pénzügyi tartalékkal vágtam neki a nagy útnak. ;-) Tehát a gyors leveseket nem a kényszer szülte, csupán a kíváncsiság - és az éhség, mert már nagyon vágytam valami tészta félére. Hosszas nézegetés után a tenger gyümölcsei levesre esett a választás:

img_20161001_111403.jpg

Otthon aztán kibontottam és a dobozban a tészta mellett 4 kis csomagocska és egy összehajtogatott villa várt. A zacskók közül 1 fűszersót, 1 ízesített olajat, 1 valami szószt az utolsó pedig a zöldségeket és a tenger gyümölcseit tartalmazta - persze, hogy nem a kis garnéla meg a polip, hanem ezek darált és előkészített verziója található a zacsiban. A tészta kiadós, a mellékletek visszafogottak. De mit is várj 4,5 RMB-től (200Ft-tól)... Az íze viszont kellemes, jobb, mint az anno egyetemistaként evett hasonló cuccoké.

img_20161001_111455.jpg

Másnap megkóstoltam a marhás verziót is. Elegánsan megtervezett sötétkék-fekete doboz, a kis angol feliratból tudom meg, hogy csípős marha lesz benne.

img_20161002_143047.jpg

Ezt kibontva már csak 3 zacsi fogadott az összehajható villa kíséretében. A hús-zöldség csomag és a fűszersó ebben is megvan, a szósz viszont eléggé zsíros állagú, szóval az olaj kimaradt. Az ára ennek is ugyan annyi, s ízre ez is teljesen rendben van, így majd többször is lesz belőle vacsora.

img_20161002_143115.jpg

Tudom, 6 után nem kéne ilyet enni, mert elhízok, de nem vagyok nő :-D és régen is simán betoltam a fél tábla szalonnát este 9-kor... :-D Amúgy meg nem baj, ha jön rám egy kevés: a hajnal 4-kor, becsekkolás előtt a szinte üres reptéren azért csak ráálltam a csomag mérlegre (tudom, utánozás majom szokás, de ha a sztuvi is megmérte magát, akkor én is - igaz, ő kabin bőröndöstül volt 45 kiló... :-D ) és a jelek szerint 3 kilót vesztettem a verseny súlyomból (csak tudnám honnan ment le?!).

S ha már előkerült a repülés: a teszkóban a fenti gyorskaják között találtam ezt a repülős kiszerelést. Majd lecsekkolom, hogy mi kerül rajta 12,8 RMB-be (550Ft-ba).

img_20160930_193918_hdr.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mr-attila-menni-china.blog.hu/api/trackback/id/tr2711789861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása