avagy a magyar nép nagy fehér gyermeke menni művelődni Kína

Mr Attila menni China

Mr Attila menni China

Egy kis lazítás - irány a masszázs szalon

2016. október 02. - mrattilamennichina

Bő egy hónapja úgy indultam el otthonról, hogy a hotelbe érve az első dolgom lesz lemenni a masszázs részlegre, mert amit otthon művelnek thai masszázs néven, az azért távol van a februárban Kínában megtapasztalt kínai és thai masszázstól. Persze jó az otthoni is, csak az volt az érzésem, hogy egy sablon mozdulatsort csinál végig a csaj és kevesebb figyelmet fordít a testemre, az igazán masszázst igénylő területekre. Később monták, hogy a másik leányzó jobban megtalálja a csomókat, a letapadásokat és jobban ki is masszírozza őket. De hozzá nem jutottam el, mert közeledett Kína és tudtam, hogy fele annyiért jobban megmasszíroznak.

Tehát elindultam otthonról, és a repülés körüli kalamajka miatt már előre örültem a felfrissülésnek. Aha, meg ahogy én gondoltam: ebben a hotelben nem volt masszázs részleg. Fitnesz részleg, szauna, uszoda, puccos kajálda volt, de masszázsra nem telt... A városban járva keresgéltem szorgalamasan a masszázst kínáló helyeket, de mindenhol csak talp-, esetleg fejmasszázzsal találkoztam. A hét elején viszont rájöttem, hogy Marc a közelben lakik, így feltettem neki a nagy kérdést: van-e a közelben masszázs szalon, ami nem túl drága, és nem csak talpmasszázs van. Mondta is egyből, hogy tud, de nem a közelben, buszozni kell hozzá és 60 RMB az egy órás teljes test masszázs. Tegnap megkérdeztem, hogy munka után megmutatja-e a helyet. Irta, hogy ok, de közben eszébe jutott, hogy a közelben is van egy hely, igaz, kicsit drágább: 68 RMB (3000 Ft) az egy órás teljes test masszázs. Puff neki! Haza érve írtam neki, este 7-kor el is indultunk. Tényleg nincs messze, 5 perc gyalog, korábban már sétáltam arra, amikor telefon boltot kerestem.

Bementünk, Marc elmesélte mit szeretnék, s már vezettek is egy kis szobába. Kérdezték, hogy kólát, sprite-ot vagy vizet kérek. Ezután hozták a vászon ruhát, amibe át kellett öltözni. A csajszi először leült a fejemhez és a homlokomat kezdte masszírozni, majd az arcommal folytatta. Ezután újra a homlokom következett, majd a fejtető s csak úgy a nyakam. Itt masszírozott jobbról balra, balról jobbra, s legalább annyi idő itt töltött, mint a fejem többi részén. Ezután előre hajtotta a fejem, s kicsit megnyújtotta a nyakizmokat. Következett a jobb váll, majd a felkarom, alkarom, ujjaim. A végén össze-vissza csavarta a karom, nyújtotta amerre lehett. Ezt követően visszatért a bal vállamra és eljátszotta ugyan azt, mint a jobb kezemen.

A bal karom után hasra kellett feküdni, újra egy kis nyak, majd a hátam különböző részei következtek. Közben néha jobbra-balra is megcsavargatott. Ezután kicsit a vádlijaimat masszírozta, majd egyik lábával a hátam közepére lépett, a kezeivel meg húzta felfelé a lábam... Aztán jött a taposós rész, ahol a vádlimon és a hátsó combomon gyalogolt végig párszor, persze szép kicsi lépésekkel, hogy hatékony legyen (megjegyzem, hogy nem a szabvány 45-50 kilós kínai kiscsaj jött masszírozni, hanem egy ránézésre legalább 60 kilós, nálam nem sokkal alacsonyabb hölgyemény). Végül újra háton feküdtem, egy kicsit masszírozta az első combomat és eltekergette a lábaimat, majd a felsőtestemet mindenféle irányba. Jól kiszámolta az időt, épp le is telt az egy óra.

Legközelebb a távolabbi helyre megyek, megnézem azt is, mert ott Marc szerint szauna is van, de azért ide is vissza fogok jönni.

A bejegyzés trackback címe:

https://mr-attila-menni-china.blog.hu/api/trackback/id/tr2211753605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása