avagy a magyar nép nagy fehér gyermeke menni művelődni Kína

Mr Attila menni China

Mr Attila menni China

Az otthon meleg(ítés)e

2016. október 27. - mrattilamennichina

Aki figyelmesen nézte néhány héttel ezelőtt a lakást bemutató posztot, annak feltűnhetett, hogy nem látja a radiátort. Se a konvektort. Mert nincs... Itt délvidéken elég rövid a tél és az sem túl hideg (10-15°C között van a minimum), ezért azt a néhány hetet hősugárzóval vagy olaj radiátorral vészelik át a helyiek. A villany számlán amúgy sem látszik meg, mert a légkondi helyét veszi át az energia fogyasztásban.

Tudtam én mindezt és terveztem is a beszerzést. A múlt héten egyik nap a teszkóban megakadt a szemem a hősugárzókon. A legegyszerűbb ventillátoros kivitel is 129 RMB (5500 Ft), ami annyiból szívás, hogy ami levegőt felmelegítesz, azt a ventillátorral valamilyen szinten vissza is hűtöd (ergo nettó energia pazarlás). Gondoltam megnézem a neten, hogy mennyiért vesztegetik a masinákat. Sikerült találni egy egyszerű kivitelt 49,9 RMB-ért (2100 Ft).

heater.jpg
Hétfőn gyorsan meg is rendeltettem Len-nel, mondván, hogy később úgyis csak drágább lesz. Tegnap valamiért újra rákerestem, de most már a legolcsóbb kivitel is 69 RMB-től indul... Ma megérkezett a csomag. Nézem a számlát: 118 RMB, kedvezmény: 68,1 RMB, szállítás: 6 RMB. Bőven jó. :-) Fázni már nem fogok. :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mr-attila-menni-china.blog.hu/api/trackback/id/tr6711842395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása