avagy a magyar nép nagy fehér gyermeke menni művelődni Kína

Mr Attila menni China

Mr Attila menni China

Bebe és Kicsi

2016. október 22. - mrattilamennichina

Azt hiszem nem változok... A nyelvtanulás mindig akkor ment igazán, ha izoláltan voltam a környezeti hatásoktól. Aztán akkor is szerettem, ha valami más feladathoz kevésbé volt kedvem. De ha nagyon tanulni kellett volna, akkor könnyen elcsábítottak kevésbé fontos, máskor lényegtelen dolgok...
Van két szobanövényem, akik már beköltözéskor is itt voltak, s talán ez is közre játszott a választásban. És itt kapcsolódik össze a történetet.

img_20161022_103244.jpg

Előtte állapot

Reggel elkezdtem angol szavakat tanulni és egy oldal átnézése után felpillantottam. Feltűnt, hogy a hegyes levelűnek kevés a vize, a másikon pedig sok a sárguló levél (ahogy eddig is volt...), így kedvet kaptam hozzá, hogy az angol helyett rendbe tegyem őket. (Már érthető, miért nem változok? :-) )

Neki is láttam. Kaptak vizet, aztán a nagyobbikról elkezdtem levágni a sárguló szélű leveleket. Úgy meg túl esetlen lett, mert érzetre sok volt a friss, nagyon hosszú, s sok kis levelet tartalmazó hajtás. Megnéztem s végül a 4 leghosszabb is az olló áldozata lett. Elrendeztem, de valahogy kevésnek tűnt. Aztán visszanéztem az előtte állapotot és most úgy érzem sokkal jobb, sokkal barátibb. Ezután a másikat nézegettem, mert soknak tűnt. Végül a két leghosszabb szálból visszavágtam annyit, hogy kb. 10 levél (40cm) megmaradjon a vázán kívül, majd fordítottam rajta annyit, hogy a fal felé nézzenek. Most ez is baráti méreteket öltött. Ezután nedves ronggyal áttörölgettem a leveleket, mert bár a pára miatt a lakásban nem látok port, szerencsétleneknek a levele tiszta poros volt.

Amikor azon gondolkodtam, hogy blog bejegyzés lesz a történetből, arra jöttem rá, hogy nem tudom miként emlegessem őket, mert nem én vagyok a két lábon járó növényhatározó, noha mindkét növény levél szerkezete ismerős. És ekkor jött a gondolat, hogy ha nem tudom a nevüket, akkor majd én megkeresztelem őket...

A képen bal oldalt látható, nagyobb levelű növény a keresztségben a Bebe nevet kapta.

A képen jobb oldalt látható, hegyesebb levelű növény a keresztségben a Kicsi nevet kapta.

(Én meg vagyok a Keresztapa. :-P :-D )

img_20161022_112637.jpg

Utána állapot 

Most már csak arra kell figyelni, hogyha esetleg vendég jön, akkor nehogy köszönjek Bebének és Kicsinek, mert egyik alkalommal majd azt veszem észre, hogy a hátul gombolós ingben csücsülök... :-D

A bejegyzés trackback címe:

https://mr-attila-menni-china.blog.hu/api/trackback/id/tr9311829137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása